Egotripp

”Egot är naturligtvis inte den du egentligen är. Egot är din självbild, din sociala mask, det är den roll du spelar. Din sociala mask lever på att bli omtyckt av andra. Den vill styra och lever på att ha makt, för egot lever i ständig rädsla för att inte duga.” Deepak Chopra

Mitt mål med denna blogg är att inspirera, skapa funderingar och diskutera olika frågeställningar.
Bloggen kommer givetvis handla om mig (mitt ego) och mina intressen, allt från mat till träning och lite till.
Välkomna!


Min topp tio spellista v.24:
1# Rolling in the deep, Adele
2# Born this way, Lady Gaga
3# Bullets, Rebecca & Fiona
4#Miami 2 Ibiza, Swedish house mafia
5#Coconut tree
6# Lipstick, Jedward
7#One (your name), Swedish house mafia
8#Young dad, Hoffmaestro
9# Don´t stop believin, Journey
10# Somebody like you, Keith Urban

Cruisa in på spotify och njut!




En sann inspiratör!
Månadens inspiratör blev: Isabella Löwengrip.
En ung entreprenör som jag beundrar otroligt mycket.
Jag måste passa på att rekommendera hennes nya tidning Egoboost.
Mycket intressant läsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0